Wednesday, August 23, 2017

Emosi terganggu

Assalamualaikum!

Hamboi tajuk x menahan.

Tapi betol...Luaran nampak happy tapi dalaman tak siapa yang tahu. Cewahhh...

Tapi sekarang ni lega sangat. Ada rezeki insyallah. Kalau xde rezeki, anggap aje itu bukan yang terbaik untuk kita.

Sebeno benonya entri ni khas untuk seseorang. Seseorang yang sentiasa menyokong aku walaupon aku salah, ego nak mengaku salah, dan sentiasa nak betul. hahahhahaha....Tapi awas ye bukan queen control. cuma nk sentiasa betul sesaja...kahkahkah...

16.08.2017, genap lah usia 33 tahun MOHD FAIRUL BIN KAMARUDIN.

Untuk abang, terima kasih kerana setia bersama saya selama tempoh hampir 10 tahun perkenalan kita. Terima kasih kerana sentiasa bersabar dengan kerenah saya. Terima kasih kerana sentiasa tahan makian saya. Dan terima kasih kerana sudi tinggal dirumah keluarga saya dan jaga kedua ibu bapa saya. Terima Kasih Bang.

Kenapa suami saya hebat? Sebab xramai suami yang rela tinggal dengan mertua dari mula kahwin sampai sekarang. Terima kasih bang.
pic throwback 3 tahun lepas

0 comments: